torsdag den 11. marts 2010

Anbefalinger:

Da jeg i sommers stod og skulle af med min hoppe ringede jeg til Jesper Finderup for assistance. Jeg kendte Jesper fra kaarings og konkurrencebanerne, men ogsaa gennem en fælles ven paa Island, som vi begge har arbejdet for. Min hoppe blev derefter sendt afsted til Jesper, der prövede hende i et par dage, og efterfölgende meldte sin vurdering af hoppen tilbage til mig. Ud fra det lagde vi en endelig plan for salget. Eftersom mange af deltagerne paa Valhallas langture ofte ogsaa er paa udkig efter en hest (eller som bliver interesseret i hestene undervejs) var det helt ideelt at min hoppe deltog i et begrænset antal ture, der samtidig ville holde hende i god form. Min eneste udgift under hendes ophold hos Jesper var skoning (hvilket kun blev til en) og da hun blev solgt efter 1½ maaned fik Jesper 10% af salgsprisen. Under hoppens ophold var Jesper god til at melde tilbage til mig, hvordan det gik med hende, og da köber dukkede op var han god til at formidle og haandtere salget. Jeg er fuldt ud tilfreds med den service og flexibilitet jeg har mödt hos Valhalla Islandsheste og kan kun anbefale andre at sende deres heste i kommision hos Jesper Finderup.

Pernille L. Möller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar